Saturday, August 8, 2009

I got it too...hehe

Skrg saya jgk ada broadband!!!hehee..

Pd mula ssah nk buat kputsan smada penting atau tdak penggunaan broadband dlm khidupan sharian...jenoh jgk nk pkir!

kmudian, setelah fikir pnuyer fikir, smpai ble asyik nk pegi CC je ble nk wat assignment ke, on9 ke..kn. kt umah pn mmg dh ada jenis yg reload pnyer..tp memandangkn saya ni still lg blajar. jd jarang berada di rumah.

ble smpai je kt Kolej(asrama) my room8 ada bli brdband yg nurah gler modem n bil bulanan..
i was interested mse tuh! tp kt mn nk cri?? huhu...
one day, myclassmate sbuk2 bcerita psl PC Fair kt UUM Sintok. diorg kta ada jual brband kt sna.. n murah. sme la harga cm room8 saya nih..

pas tu apa lg mula la operasi kt bank...hehe..kuarkn duit la..
saya kirim kt clasmate yg nk ke UUM pd ptg tu..tp ada masalah skit sbb kwn tu call dia ckp kne daftar n nk fotostat IC,,,aduhh frust i tau! then saya kata takpe la..takde rezki... lain kali mesti ada lg...

esknyer kt clas, kwn yg sme jgk dia ckp nk pegi ke PC Fair UUM lg sbb ada brg nk bli.. dia pun siap pesan, fotostat IC.. mse ptg tu dorg pegi and call saya bdtau yg brband abis......!! huhu..
frust utk kedua kalinya.. tp, org ckp tuhan tu nk bg rezki kt sape2 je yg Dia nk bg Dia pasti akn bg..my fren call lg and bgtau yg ada brband yg still available.. so, saya pun decide 'ambek la' hehe..Syukur...
and td mse kt clas, my fren bg kt saya and now saya dh bleh access internet! =]
ThaNk YoU,anas n amir!!!hehehe...(kwn class sy yg tlg blikn tu la...)

No comments:

Post a Comment