Sunday, July 31, 2011

blackout!!!huhu

Assalamualaikum...
frust nya hati ni, semalam ada byk benda yg saya cerita sebelum di-publish post...huhu. tetiba, kejadian blackout telah terjadi di rumah saya mlm td! aduhai...abes terpadam smuanya.. kalau lah blog ni ada saved tulisan saya yg semalam kan bagus... dan saya pulak satu hal, pas tulis tu tak saved pulak tuh! hurmmmm...

Apapun... sebenarnyer tujuan utama saya ingin mengucapkan SALAM RAMADHAN buat semua saudara mara, kawan2, serta seluruh muslimin dan muslimat..=)
Ampun maaf dipinta andai ada kesalahan dari segi percakapan, perbuatan, penglihatan, pendengaran dan mcm2 lagi sepanjang perkenalan kita... Moga ibadah puasa kali ini, diterima oleh Allah S.W.T dan dgn kehadiran Ramadhan kali ini dapat kita mempertingkatkan lagi ibadah kdpNya, agar diampunkan segala kekhilafan masa lalu.... Amin Ya Rabbal 'a lamin..... =)

mari sama2 kita hayati lagu harapan Ramadhan!...
Selamat Berpuasa!!!
(^____^)

...Wassalam...

No comments:

Post a Comment